KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Saturday 14 April 2012

DEMO PTPTN DIBATALKAN!!! YES YES YES!!!! DAN PENIPUAN SYUKRI RAZAB!!!


MB disini mengajak anda semua supaya tidak menyertai DEMO yang tidak masuk akal ini. MB mendesak dibatalkan DEMO ini. Lihat kesannya kepada masyarakat sekeliling. Jangan kerana anasir-anasir tertentu yang hanya mempunyai kepentingan sendiri, anda semua terpengaruh. 

MB juga nak mendedahkan penipuan oleh seseorang ini seperti yang di buat provokasi dalam fb.



Untuk maklumat yang MB dapat dari kaki-kaki MB yang memang kaki merayau, di dataran merdeka tidak ada langsung sebarang banner yang dipasang. Hanya ada pihak DBKL yang sedang membuat persiapan untuk satu program pada 21hb nanti. Dan untuk maklumat, jalan ke kawasan tersebut di tutup malam ini untuk kerja-kerja yang sedang dijalankan. 

MB terkilan dengan kenyataan syukri razab ini. Kenapa Syukri Razab sanggup menipu mahasiswa dan rakyat dengan perkara tidak benar???? Insaf lah kamu. Jangan kerana agenda seseorang yang hanya untuk kepentingan diri, kamu sanggup gadaikan maruah kamu dan maruah negara!!!!


Jangan sampai gambar-gambar anda di ambil seperti ini : 



Rujuk di sini dan di sini untuk mengetahui secara langsung DEMOTRASI MANSUH PTPTN bermula seawal  12tengahari dari semasa ke semasa akan di update.

7 comments:

Anonymous said...

blog sampah frend 6 org..sume puak2 pencacai..hahaha

eXception said...

Aku orang ke tujuh!! Problem??

Anonymous said...

entah gambar sape2 je korang letak kat atas nuh..

Anonymous said...

Kesian admin ni ...xdak ilmu nak bahas ilmu ..nak serang org dari blakang ..:D ..banyakkan gi ngaji pondok ...

Megat Alam Gempita said...

Sebab banyak mengaji pondok jadi macam tikus mondok. Busuk, hodoh, menjerit sana sini dan membawa penyakit pada manusia!

Aku haramkan dunia akhirat setiap sen aku bayar cukai digunakan untuk membiayai PTPTN bagi puak-puak mahasiswa pengkufur nikmat ni. Kauorang makanlah rezeki haram tu! Biar jadi bengap 7 keturunan.

farhananijar said...
This comment has been removed by the author.
Malaysia Bangkit said...

jangan gaduh-gaduh... pro m kan mementingkan agama... tu MB ada upload cerita terbaru pasal demo. pi tengok. adakah ini ciri-ciri pro mahasiswa yang dikatakan islamic????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...