KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Wednesday 11 April 2012

FAHMI REZA DAN TEMAN WANITA KANTOI!!! PANAS!!!

Teman Wanita Fahmi Reza yang dikantoikan



Fahmi Reza dan teman wanitanya yang pada pandangan peribadi MB tidak seksi pun tapi MENGELIKAN  telah pun dikantoikan di Dataran Merdeka pada 7 April 2012. Apa yang MB maksudkan dengan KANTOI itu ialah apabila dia telah mengadakan sebuah “teater” khusus seperti yang dimaklumkan pada “Dato” yang meronda kawasan itu sebenarnya adalah sebuah bengkel khas untuk melatih dan membentuk para demonstran generasi alaf baru konon-kononnya di Malaysia.

MB terkejut apabila mendengar cerita ini daripada sahabat blogger pasal cerita ini. Mengapa tergamak seorang anak muda sanggup menimbulkan fenomena bagi mengaibkan Negara dan menimbulkan suasana tegang di Malaysia sehingga begitu sekali??? Sedarkah KAMU bahawa ramai rakyat sudah mula bimbang untuk keluar rumah kerana sudah rasa tidak selamat???

MB juga mendapat maklumat ada juga pelajar daripada oversea mengikuti bengkel ini. Kenapa kamu yang belajar sehingga ke oversea sanggup mengadaikan maruah Negara kepada pengkhianat-pengkhianat Negara ini??? Apa hebatnya habuan yang kamu dapat untuk merosakkan Negara ini???

Pasangan yang Mengelikan MB


MB benar-benar sedih dan kecewa melihat anak bangsa MB sendiri menjadi pengkhianat kepada Negara!!! Peliknya orang-orang seperti ini menjadi sanjungan SMM, Pro Mahasiswa dan Pakatan Rakyat sendiri. Kenapa Pengerusi Pro Mahasiswa yang dikatakan menegakkan agama ISLAM tidak menegur mereka berdua ini ataupun tazkirahkan mereka dari segi batas-batas agama dan pemakaian mereka??? Perlu ke MB upload gambar-gambar pasangan romantik ini untuk anda mengkaji???

MB disini mencabar Fahmi Reza dan teman wanitanya serta mereka-mereka yang hadir ke bengkel “teater” ini untuk datang ke perhimpunan aman menolak SEKS BEBAS pada 21 April 2012 ini. Takkan Fahmi Reza tidak tahu jalan ke Dataran Merdeka ini kut??? Tapi MB rasa Fahmi Reza tidak berani datang ke perhimpunan yang bertujuan baik-baik ini…..

Untuk cerita lebih lanjut, boleh lihat di sini.

3 comments:

Unknown said...

bodoh apa kau ni?pertikaikan keislaman orang lain - abis kau tu islam la sgt jaja cerita buruk org dan siap amik gambar perempuan tak tutup aurat? cakap biar serupa bikin la bro - ludah ke langit kena muka sendiri!

Anonymous said...

luah ke langit..kena muka sendiri...

korie said...

macam bagos sangat ker......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...