KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Thursday 3 October 2013

SOLAT DIPERMAINKAN!!!MELAYU DIAM KECUT!!!


Ini realiti yang berlaku di dalam Malaysia pada hari ini. Apakah ini yang cuba atau hendak dibawa oleh golongan tertentu di dalam Malaysia? 

Hari ini rakyat mula sedar betapa pentingnya ISA di dalam negara Malaysia. Bagi MB, ISA tidak perlu dimansuhkan tetapi diperbaiki kelemahan yang ada untuk menjadi lebih baik. Lihat saja hari ini bila ketiadaan ISA, pelbagai ancaman dan jenayah mula berlaku. Demotrasi yang di perkenalkan oleh segelintir pihak telah memperondak-perandakkan negara Malaysia tercinta ini.

Mari kita lihat dari sudut Mahasiswa hari ini. Mahasiswa hari ini telah di rosakkan akal fikiran mereka oleh golongan tidak bertangungjawab di dalam negara ini. Fikirkan kebenarannya. Hari ini pada jam 2petang, kumpulan Pro Mahasiswa akan mengadakan demotrasi di Kementerian Pendidikan Malaysia Putrajaya. Jika tahun lepas mereka membawa batu nisan, tahun ini tidak pasti apa yang bakal mereka bawa.

Bagaimana soal akidah masyarakat Malaysia hari ini? Isu Syiah bukan isu remeh yang harus dibiarkan. Di kampus-kampus telah tersebarnya ajaran Syiah antara orang kuatnya ialah Khalid Syiah. Ternyata nikah muta'ah yang diajarkan oleh ajaran Syiah telah di amalkan oleh Khalid Syiah apabila berkahwin tidak sampai setahun telah bercerai. Itu baru satu kes yang MB kongsi. Kes lain bagaimana?

Hari ini juga dapat dilihat agama Islam sudah mula dicabar di pelbagai peringkat. Perhatikan video di bawah ini bagaimana anak cina boleh main-main dengan solat. MB terkilan apabila Pro Mahasiswa dan Gamis yang diperkatakan memperjuangkan ISLAM tetapi tidak menghalang kejadian ini berlaku. Jangan jadi munafik!!!

Perkembangan Terbaru dunia Pilihanraya kampus lihat di sini.



Demi Agama, Bangsa, dan Negara.... 
Kita sudah Tiada Masa...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...