KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Monday 21 October 2013

DBKL MENAJA PUAK KOMUNIS!!! MAMPUS LA GINI!!

Kadang-kadang MB pelik dengan Pihak Berkuasa Keselamatan Negara ini. Sudah banyak brader Hishamuddin Rais melakukan Onar dalam negara dengan kenyataan ternyata menghasut.Tetapi malangnya tidak ada hukuman yang diambil ke atasnya. Malah usaha menyebarkan ideologi komunis bagi membangkitkan sentimen revolusi telah lama giat dijalankan hinggakan mereka berjaya rekrut peserta-peserta PLKN di dalam kem PLKN sendiri seperti mana MB pernah dedahkan sebelum ini. Apa sudah jadi wahai pemimpin yang kami harapkan?

Terbaru!!! Hishamuddin Rais dan kumpulan komunisnya sedang merancang provokasi besar-besaran terhadap Akta Tahanan Baru Penjenayah Kongsi Gelap yang ternyata mengerunkan puak komunis ini. Akta ini dijanjikan tanpa tahanan politik. Hanya penjenayah sahaja yang terlibat. Tetapi malangnya Hishamuddin Rais telah spin akta ini 300% dengan pelbagai fitnah mengatakan ia tidak berperikemanusiaan.

Gambar yang MB sertakan dalam post ini ialah gambar latihan yang dilakukan puak komunis ini bersama beberapa orang daripada PRO MAHASISWA UM. Latihan apa??? Latihan bagaimana mereka ini akan melakukan provokasi dan lakonan semasa demotrasi nanti. Malah mereka merancang akan melakonkan aksi dan provokasi ini di shopping kompleks sekitar KL dan Selangor nanti.

Lebih mendukacitakan puak komunis dan Pro M ini menjalankan latihan ini di sebuah bilik sulit yang dimiliki DBKL!!! Apakah DBKL turut bersubahat dengan puak komunis ini??? Jangan ingat MB tidak tahu.

AWAS!!!! ANDA DIPERHATIKAN!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...