KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Wednesday 25 September 2013

UPM DI HUJUNG TANDUK!!! PRK BAKAL KECUNDANG!!!

Dalam post sebelum ini, MB ada nyatakan bahawa MB akan dedahkan pergerakan jentera mahasiswa di UPM. Sebelum MB pergi lebih lanjut ingin MB dedahkan satu isu yang mungkin dirasakan kecil atau isu terpencil.

Di saat rakyat Malaysia menyambut hari Malaysia pada 16 September yang lalu, ditakdirkan seorang penganas komunis Raja segala penganas di Malaysia satu masa lalu telah mati. Pelbagai presepsi dan cerita di dendangkan oleh segelintir masyarakat terutamanya puak-puak DAP dan Melayu bertopengkan Iblis yang ingin menjadi hero komunis. Itu disudut negara.

MB ingin mengajak rakyat melihat di sudut anak muda terutamanya mahasiswa. Pada 16 September juga seawal pagi telah digantung banner ini Wilayah PRO M bersama bendera komunis. Bendera komunis ini digantung setelah mendapat perkhabaran kematian CHIN PENG pada pagi itu. Sahabat MB kebetulan melalui kawasan tersebut untuk menikmati sarapan pagi telah terserempak dengan kumpulan ini. Sahabat MB telah mengintip mereka daripada awal sehingga abis. Setelah mereka beredar,dengan beraninya sahabat MB telah menurunkannya.

Isu disini ialah sejauh mana perkaderan yang dilakukan oleh komunis di dalam kampus-kampus seluruh Malaysia? Di mana agensi dan jabatan yang sepatutnya memainkan peranan dalam membasmi ideologi komunis pada mahasiswa dan anak muda ini? Hilangnya semangat pendekar oleh anak melayu sendiri tanpa di pulihkan kembali mereka ini ke jalan yang benar.

Ikuti pendedahan lebih lanjut tentang kejatuhan ASPIRASI di UPM dalam post MB nanti. Sedar atau tidak mereka yang terlibat dengan gerakan PRK pada tahun ini akan bahaya sebenar yang melanda UPM.

5 comments:

Anonymous said...

Bro...jgn perbesarkan isu ini..biarkan...perkara terpencil cmnie la yg akn mengucar kacirkn suasana dlm upm..sekiranya kwn bro tu dh turunkn bedera bgaimn sy boley mndpt bedera versi lain

Anonymous said...

Nie nk claim milage je nie.. Nk buat upm kucar kcir.. Jngan open game.. Jangan dikeruhkan air y jernih.. Ssh nk jernihkan balik..

Anonymous said...

Assalamualaikum ABG MB.sepertimana yg abg MB ceritakan..sahabat abg MB telah mengintip pergerakan kumpulan tersebut dari awal lagi.ada atau tidak gambar2 semasa mereka sedang memasang banner tersebut. Boleh jugak kita sama2 kenal pasti siapa yang memasangnya.terima kasih

Anonymous said...

Uish!! Ini kasar punya gurau ni.. Kalau nk propa pun jangan la smpai mcm ni.. Ini kje gile.. Xpnah lg pro m brani sampai tahap mcm ni.. Jngan la smpai thap mcm ni..

Anonymous said...

Ape nie bro MB..lu pandai creat isu...tp segala persoalan tidak dijawab...kami mahukan pencerahan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...