KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Monday 29 April 2013

PENGKHIANAT NEGARA BERSEMBUNYI DALAM GERAKAN BN!!!AWAS!!!



Sudah agak lama MB tidak mendedahkan pasal mamat ini. Baru-baru ini MB mendapat maklumat bahawa si mamat ini telah bekerja di UMNO dan berkemungkinan bertempat di bahagian Utara.

Dan MB yakin mamat ini memang dihantar untuk merisik maklumat dalaman gerakan Barisan Nasional dan merupakan dalang merancang rusuhan apabila Barisan Nasional menang nanti. Yang MB hairan kenapa mamat ini boleh bekerja dengan UMNO ataupun Barisan Nasional? Malah mamat ini turut menjadi jurulatih PLKN. Bagaimana sistem tapisan pekerja dibuat jika benar mamat ini bekerja dengan UMNO?



MB memperolehi maklumat terbaru yang menunjukkan mamat ini sangat aktif mengikuti program-program Barisan Nasional.

Perhatikan mamat ini dengan berselindung di sebalik payung Barisan Nasional, dia bebas bergerak ke sana sini.


MB perhatikan mamat ini bergerak dalam satu kumpulan dalam 5,6orang dan mengalas beg. Malah mereka ini bijak menyelinap dan bersembunyi di celah-celah orang ramai. Dan MB perhatikan mamat ini berada dalam kumpulan-kumpulan jentera Barisan Nasional. Tindakan segera harus di ambil oleh Barisan Nasional agar mamat ini tidak menjadi barah dalaman kekalahan Barisan Nasional khususnya di Utara Tanah Air.

Siri pendedahan lain turut di buat di dalam blog di sini.

2 comments:

Anonymous said...

confirm fuckatan troppers !!! nape sampai antar perisik ?? takut kalah ke ? pengecut betul bang nuar !!! puiiii..

Anonymous said...

JAGA2 CIK SALMAH ITU ORG PGAYR. NUAR JINGGAY JUMPA TU MESTI SUKO TOTEY DIA. DAH LAMA DIA TAK SONDOL ORG TAPI YG SEBENARNYA KITA TAK TAHU KALO TAK SONDOL MUKO DIA JADI MACAM PUAKA. JADI KALO KITA TENGOK MUKO NUAR MCM PUAKA2 TANYA DIA MOTA CARI.. HA.. MUKA DAH BUROK PERANGAI MACAM BEROK. BAGUS DOK ADA EH?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...