KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Monday 29 April 2013

KOMUNIS MENYELINAP DALAM KEM BN!!! HATI-HATI!!!

Sebagai blog picisan seperti MB ini tidak ramai yang memandang pendedahan demi pendedahan yang MB lakukan. Mungkin disebabkan MB ini tidak terikat dengan mana-mana pihak yang ternama menyebabkan maklumat-maklumat yang MB dedahkan ini tidak di ambil serius. Pendedahan tentang seorang pemuda yang bernama Haizal ini telah lama MB lakukan. Tetapi MB perhatikan masih belum ada tindakan tegas di lakukan hinggakan tahap MB perhatikan mamat ini berjaya menyusul masuk ke dalam kubu BN sendiri.


Mamat ini yang berasal dari Sabah telah di latih dengan 1001 taktik keji penyamaran dan provokasi. Boleh di lihat fbnya yang rata-rata berpegangan komunis di sini. Lebih menakutkan telah banyak peserta PLKN yang telah di rekrutnya.


Ini antara provokasi yang dilakukannya semasa BERSIH.



Dakwaan dari risikan MB mengatakan bahawa mamat Haizal ini sedang menyelidik siapa MB dan rakan-rakan MB. Malah hacker-hacker daripada komunis ini sedang sedaya upaya mengodam blog MB dan rakan-rakan. Dakwaan risikan MB juga mengatakan berkemungkinan mamat Haizal ini antara orang yang akan memulakan rusuhan dalam demotrasi nanti malah berkemungkinan orang yang bakal mencetuskan provokasi di dalam majlis Barisan Nasional. Tugasnya sekarang banyak tertumpu di sekitar Pulau Pinang kerana difahamkan mamat ini arif dengan kawasan-kawasan Pulau Pinang dan mungkin mempunyai hubungan yang baik dengan kumpulan cap ayam dan Pro-Mahasiswa ipta sekitar Pulau Pinang. Lihat sahaja hubungannya yang rapat dengan kumpulan mahasiswa Khalith Ismath di dalam fbnya.

Jesteru MB mengharapkan dengan pendedahan MB ini jentera Barisan Nasional lebih berhati-hati bila melihat kelibat mamat ini dalam program-program yang di anjurkan bagi mengelakkan sabotaj.


Pergerakan puak komunis ini sangat halus dan terancang. Malah kerap kali mengadakan perbincangan demi perbincangan untuk menghancurkan negara. Jika anda sayangkan negara, sila laporkan pergerakan mamat haizal ini pada MB dan rakan-rakan MB. Boleh juga ikuti perkembangan mamat haizal ini di sini.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...