KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Tuesday 4 September 2012

PRO M KECUT UNTUK BERTANDING DALAM PRK

Bahang pilihanraya kampus kian terasa. Jika di lihat pelbagai kaedah dan strategik di gunakan samada dari pihak Pro kerajaan mahupun Pro pembangkang.

Apa yang menarik yang cuba MB sampaikan disini ialah gerakan Pro Pembangkang yang telah banyak menghuru harakan kampus sejak dua menjak ini telah mengaku kalah dengan tidak akan bertanding dalam Pilihanraya Kampus untuk kali ini. Kenapa MB berkata begitu??? Lihat di sini.

MB dapat merasakan ketakutan yang di rasai oleh Pro Mahasiswa setelah pendedahan demi pendedahan yang dilakukan MB, Blogger Kapak dan rakan-rakan blogger yang lain tentang kejahatan dan kezaliman mereka telah lakukan sehinggakan mereka tidak lagi berani menggunakan nama Pro Mahasiswa.

Disebabkan keburukkan nama Pro Mahasiswa ini yang berpunca daripada campur tangan politik luar hanya kerana kepentingan Bang Anwar Bin Ibrahim, puak-puak pengkhianat bangsa ini kembali menggunakan nama Persatuan Mahasiswa Islam bagi mendapatkan simpati pelajar baru. Rata-rata pelajar tidak tahu bahawa PMI ini adalah Pro Mahasiswa. MB menyeru kepada seluruh rakan untuk mendedahkan puak-puak ini.



Pendekatan yang mereka gunakan sangat halus. Mereka hipokrit di sebalik topeng bahawa mereka ini islamik. Mereka berbaik-baik dengan pentadbiran Universiti. Disebaliknya mereka mempunyai agenda tersendiri dan dibayangi Bang Anwar Bin Ibrahim.


Adakah ini budaya orang islam kita? Menyerahkan batu nisan. Keji perbuatan ini. Bertambah Maha Keji apabila ia dilakukan oleh Persatuan Mahasiswa Islam. Ada sesetengah kampus tidak menggunakan nama Persatuan Mahasiswa Islam tetap menggunakan platform rakan masjid, kelab Iqra dan pelbagai lagi nama islam. MB harap pelajar baru berhati-hati dengan anasir-anasir ini.

MB sediakan video ini untuk tantapan anda semua. Kebanyakkan dalam video ini adalah budak-budak Persatuan Mahasiswa Islam (PMI) .

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...