KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Monday 21 May 2012

HABUAN KEPADA SMM??? TAHNIAH SMM!!!


Amboi...amboi... SMM sudah mahu terlibat dengan politik luar la, Hari itu beria-ia mengatakan bahawa kami tidak mahu campur tangan politik luar. sekarang sudah tukar ke??? MB pun pelik betul dengan mereka semua ini. Cakap tak serupa bikin. Macam nikah tokoh pemimpin yang Persatuan Mahasiswa Islam impikan???

Teringat MB dulu SMM dengan tegas dan lantangnya menyatakan KAMI TIDAK TERLIBAT DENGAN PAKATAN RAKYAT MAHUPUN POLITIK LUAR!!! Tapi hari ini terbukti mereka BERDUSTA ketika itu. Hari ini mereka sudah mula membuka segala penipuan dan dusta mereka apabila menyatakan secara tidak langsung untuk bersama Pakatan Rakyat.

Dari sumber risikan MB sendiri menyatakan bahawa mereka ini baru sahaja selesai berbincang dengan Bang Anwar Bin Ibrahim pasal calon-calon dan kawasan yang mereka akan bertanding. Malah turut dibincangkan manifesto apa yang bakal mereka bawa supaya selari dengan manifesto Pakatan Rakyat. MB sedang cuba mendapatkan minit perbincangan mereka ini. Nantikan pendedahannya tidak lama lagi.  :)

Ini antara calon SMM yang akan bertanding??? Selain mereka ini dengar-dengar Adam tiang akan turut bertanding. Wauuu.... Kita tunggu pendedahan bekas-bekas awek Adam Tiang tidak lama lagi jika MB berjaya mendapatkan maklumat tersebut. Jeng...Jeng....

Oh ye.... Dengar-dengar khabar angin menyatakan bahawa segala pencetusan Demo Gagal yang dibuat oleh mereka-mereka ini mendapat pelbagai habuan secara langsung dan tidak langsung daripada Bang Anwar Bin Ibrahim. Buktinya ramai di antara mereka mampu untuk berkahwin di usia muda teramat sangat bagi MB. Paling busuk-busuk la untuk Kahwin,berapa modalnya??? Anda semua boleh pikirkan sendiri k.

Banyak betul habuan yang mereka perolehi walaupun Demo Gagal mereka itu telah digagalkan. Perghhh.... Untuk PRU kali ini pulak,apa habuan yang bakal mereka perolehi??? kita tunggu dan lihat nanti k. Apa pun MB tertarik dengan video di bawah ini. Kemungkinan adakah mereka ini akan offer perkara yang sama seperti video dibawah ini?





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...