KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Thursday 25 April 2013

MAHASISWA UTARA MULA BANGKIT!!! BAWANI LARI SEMBUNYIKAN DIRI!!!


Tahniah MB ucapkan kepada mahasiswa yang semakin hari telah berani ke hadapan untuk menyuarakan kebenaran sebenar yang berlaku di Malaysia hari ini.

Dakwaan daripada masyarakat setempat MB menyatakan mereka baru sedar hakikat realiti sebenar yang selama ini mereka telah di tipu oleh Puak Brader Anwar Bin Ibrahim. Prepsepsi yang selalu ditimbulkan iaitu kalau apa yang terjadi terus salahkan UMNO itu telah disebut-sebut dan di semai oleh puak Brader Anwar Bin Ibrahim. MB difahamkan juga ada makcik-makcik kampung yang selama ini tertipu, menangis bila mengetahui kebenaran yang di sembunyikan.

Tahniah sekali lagi daripada MB. Cuma nasihat daripada MB kepada mahasiswa ini supaya berhati-hati bila turun ke lapangan dan jangan leka dengan 1001 kemungkinan yang boleh berlaku kerana di fahamkan ada antara siswi ini yang baru sahaja bertunang dan bakal melangsungkan rumah tangga tidak lama lagi. Tahniah kepada siswi tersebut kerana sanggup berkorban demi agama, bangsa dan tanah air. Jiwa suksis terbina teguh dalam diri anda!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...