KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Friday 27 July 2012

GEMPUR SMM HABIS-HABISAN!!!


MB tersenyum kambing apabila melihat GEMPUR berbunyi untuk menjadi juara dalam menyatukan pro M. Pada pandangan MB sangat molek sekiranya difokuskan kepada penyatuan umat Islam kita keseluruhannya. Kenapa perlu hanya fokus pada sekelompok sahaja kumpulan???

Jika benar GEMPUR ingin menjadi jaguh handalan, kenapa tidak dikritik tindakan-tindakan yang dilakukan oleh kepimpinan SMM yang baru ini dengan tegas!!! Apa yang MB rasakan ini adalah hanya permainan bagi menjaga hati sahaja.


Walaupun secara terang-terangan Khalid Syiah ini merendahkan kepimpinan Pro Mahasiswa dulu, tidak ada seorang pun yang bangkit melawan kata-kata Khalid Syiah ini. Mana kepimpinan Pro Mahasiswa dahulu yang lantang bersuara sehingga berjaya menawan beberapa ipta dahulunya??? Kepimpinan dahulu walaupun tidak sealiran dengan MB tetapi MB tetap menghormati mereka ini kerana mereka ada ketegasan dan maruah tersendiri dan berpegang pada asas perjuangan.

Tetapi hari ini MB melihat kepimpinan Pro Mahasiswa yang baharu ini begitu keji hingga sanggup mencemarkan maruah negara kerana dek Bang Anwar Bin Ibrahim. Jika kepimpinan Pro Mahasiswa yang lama masih sayangkan asas perjuangan, ayuh bangkit melayu kepimpinan Pro Mahasiswa yang baru ini. Lawan Safwang chair, khalid syiah, adam tiang dan rakan-rakan nya ini. 



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...