KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Monday 25 March 2013

STRATEGI KEJI ANWAR DI LUAR NEGARA DI DEDAHKAN!!!


Di sydney, Australia hampir 2 atau 3 minggu sekali akan di adakan forum isu politik semasa di Malaysia dan kempen balik mengundi. Malangnya forum-forum ini di jadikan platform untuk membantai kerajaan Barisan Nasional. Lebih malangnya ada di antara yang terlibat adalah mat-mat Saleh Yahudi memberi ceramah. Layakkah mereka ini bercakap pasal Malaysia???


Kenalkah dengan si perempuan jalang tidak berambut ini? Inilah perempuan yang sama pernah melakukan provokasi di dalam demotrasi di Malaysia. Perempuan seangkatan dengan Kumpulan Fahmi Redza dan Rais Hishamudin yang mana di dalam ceramahnya secara terang-terangan menghasut rakyat turun ke jalanan.




Di Ireland MB difahamkan ideologi mereka ini telah lama bertapak. Ada di antara mahasiswa yang sangat-sangat PRO KERAJAAN BARISAN NASIONAL di Malaysia TETAPI bila berada di Ireland tidak sampai sebulan mereka ini menjadi sangat taksub menyokong perjuangan Pakatan Pembangkang. Sedarkah UMNO akan perkara ini?


Kebanyakkan rakyat Malaysia di luar negara ini termakan simpati Pakatan Pembangkang setelah sekian lama tidak pulang ke Kampung halaman di sebabkan kesempitan wang ringgit. Kempen simpati kepada rakyat Malaysia djalankan dengan memberi dana kepada mereka untuk pulang ke Kampung halaman di Malaysia.

Mari lihat siapa dalang utama segala-galanya yang berlaku di Sabah di sini!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...