KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Sunday 9 December 2012

BAHAYANYA SYIAH DI MALAYSIA!!! KHALID SYIAH???



Video di bawah ini mengambil masa yang lama untuk ditontonkan. Apapun MB berharap anda dapat menontonnya hingga habis bagi memahami bahayanya Syiah.


Kepada mahasiswa-mahasiswa dan seluruh rakyat Malaysia, sedarkah kamu bahawa Khalid Syiah ini telah banyak mempromosikan buku-buku Syiah dan secara terangan mengaku dia Syiah? 

Berhati-hati dengan Ajaran Syiah yang semakin menular di Malaysia.


Khalid Syiah ini telah berkahwin. Paling menarik MB nak kongsikan bahawa didalam ajaran Syiah ini ada menyatakan hubungan suami isteri melalui dubur hukumnya HARUS. Dalam Islam ia adalah haram. Semoga penyebaran SYIAH di Malaysia dapat di sekat dan dihapuskan.


MB juga ingin berkongsi bahayanya SYIAH ini kerana adalah Nikah Mut'ah. Nikah Mut'ah ini adalah nikah yang tidak memerlukan wali dan saksi yang difahamkan kepada MB. Dan nikah ini adalah nikah kontrak yang mana seseorang itu boleh nikah selama beberapa jam sahaja. Bahasa mudah untuk difahami ialah selepas bersetubuh boleh terus cerai.

Bahayanya ajaran Syiah ini boleh menyebabkan rumah-rumah pelacuran akan berleluasa, Sebagai contoh di dalam gambar di bawah.


Sama-sama kita membasmi penyebaran ajaran Syiah di Malaysia ini. Kepada Khalid Syiah semoga dia insaf dan tidak melakukan seperti yang MB ceritakan tadi.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...