KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Monday 25 March 2013

PENDEDAHAN TERANCANG ANWAR CAPAI 100 000 UNDI!!!


MB telah menghubungi sumber-sumber MB di luar negara antaranya di Mesir, Ireland, UK, Tokyo dan beberapa negara lain termasuk Australia. Terdapat dakwaan menyatakan 1dana yang amat besar telah di salurkan kepada rakyat Malaysia di sana bagi membeli tiket perjalanan pulang dan pergi semula nanti serta duit perbelanjaan yang cukup berada di Malaysia untuk tempoh 2minggu. Di anggarkan setiap rakyat Malaysia yang tersenarai menerima dana ini mendapat hampir RM40 000 seorang.


Di Mesir, sumber MB mendakwa sekumpulan pemuda PAS telah berkampung hampir 2bulan bagi mengenal pasti mahasiswa Malaysia yang boleh dikawal atau dimanipulasi mereka ini untuk mengundi Pakatan Pembangkang. Mereka ini dikumpulkan di satu tempat dan di paksa Bai'ah untuk mengundi Pakatan Pembangkang. Di sasarkan hampir 15ribu rakyat Malaysia di sekitar Mesir ini mampu memberi undi kepada Pakatan Pembangkang. Bukti lebih jelas dapat di lihat pada fb-fb mahasiswa di Mesir yang mana rata-rata memainkan agama bagi mempengaruhi mengundi Pakatan Pembangkang.

Malah di beberapa tempat luar negara telah dijalankan kempen dan forum secara terang-terangan. Sumber MB menyatakan pergerakan pulang rakyat Malaysia ini akan bermula secara berperingkat. Tarikh paling awal mereka ini akan tiba di Malaysia awal bulan April ini di mana mereka menjangkakan Pilihanraya Umum 13 akan berlaku pada bulan April.

#UMNO harus bersedia dengan undi mereka ini. 100 000ribu undi bukan sedikit. 1undi mampu mengubah segala-galanya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...