KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Friday 29 March 2013

ANWAR TERGAMAK LAKUKAN INI!!!


Awas semua. Pendedahan demi pendedahan niat jahat Pakatan Pembangkang ini sangat jelas. Pilihanraya Umum kali ke 13 ini bakal menjadi sejarah PRU13 paling kotor yang dimainkan oleh Pakatan Pembangkang. Demi mengejar cita-cita kerusi Perdana Menteri, Brader Anwar Bin Ibrahim sanggup buat apa sahaja. 

Terbaru analisis MB buat menyatakan ada kemungkinan beberapa kawasan yang majoriti melayu menyokong kerajaan BN bakal dilakukan sesuatu oleh Pakatan Pembangkang. Bacaan MB, mereka akan memikirkan bagaimana hendak menghitamkan tangan pengundi Melayu sebelum tiba hari pengundian. Di fahamkan dakwat hitam kekal yang digunakan oleh SPR akan kekal di jari seminggu. 

SPR tidak akan membenarkan pengundi yang telah mengundi (jari telah dihitamkan sebelum mengundi) tidak dibenarkan untuk mengundi dan berada di sekitar kawasan tersebut. Semasa mengundi tersebut wakil Parti Pembangkang akan membantah dan mencetuskan provokasi perkara ini.

Brader Anwar Bin Ibrahim sanggup lakukan apa sahaja untuk mencapai matlamatnya termasuk membeli dakwat yang bakal digunakan SPR nanti!!! AWAS!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...