KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Wednesday 27 March 2013

FAHMI REDZA DAN VIDEO SEKS NIK AZIZ!!!!

MB telah merujuk kepada risikan dalaman MB didalam kumpulan fahmi redza. Dakwaan menyatakan bahawa fahmi redza telah diarahkan mengedit beberapa video pemimpin tertinggi Pakatan Rakyat yang sedang berasmara. Fokus utama adalah kepimpinan PAS dan Nurul Izzah. Antara tujuannya :


1-Bagi meraih undi simpati kepada Pakatan Rakyat kerana melibatkan ulama Pas.
2-Bertujuan memastikan rakyat tidak mempercayai video seks yang sebenar dan tulen yang bakal dikeluarkan oleh papagomo.
3-Bagi mengalakkan golongan lgbt menyokong anwar.

MB melihat video tersebut sangat teruk dilakukan editnya. Ia sengaja dilakukan sebegitu bagi memudahkan rakyat menuding jarinumnonyang melakukannya.

AWAS!!! Ini adalah permainan reverse psiychology dan Gerak Saraf Perang Saraf daripada Pakatan Rakyat. Umno harus bersedia dengan serangan fitnah BRADER ANWAR BIN IBRAHIM INI!

Bukti lebih jelas bahawa video ini dikeluarkan oleh Brader Anwar Bin Ibrahim ialah pada malam tadi dia telah keluarkan beberapa video yang menceritakan video-video yang obama telah edit bagi spin video seks nya dengan mahasiswa. sejurus video itu dikeluarkan di twitter Brader Anwar Bin Ibrahim ini, video nik aziz ini disebarkan. Ini satu strategi yahudi Brader Anwar Bin Ibrahim. Malah sanggup mengarahkan fahmi redza mereka video seks nurul izzah!

Nanti rakaman arahan Brader Anwar Bin Ibrahim selepas ini!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...