KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Tuesday 12 June 2012

RAHSIA KHALID ISMATH TERDEDAH LAGI???PMI TERKEDU???


MB tertarik dengan isu Khalid Syiah di Uitm ini. MB berkesempatan pergi melihat perbincaraan kes Khalid Syiah ini. Pelbagai provokasi dilakukan oleh Khalid Syiah ini selepas perbincaraan kesnya tempoh hari. Mari kita lihat siapa Khalid Syiah ini. MB dapati beberapa ketidakpuasan hati mahasiswa Uitm diluahkan melalui banner-banner yang dijumpai di sekitar Uitm semasa perbincaraannya. 



Itu antara beberapa banner yang dijumpai di sekitar Uitm. MB ingin mengulas provokasi yang dilakukan oleh pihak Khalid Syiah ini yang konon-kononnya mahasiswa-mahasiswa Uitm menyokong dia. Ada beberapa kenyataan mengatakan hampir 200 orang mahasiswa datang memberi sokongan kepada Khalid Syiah semasa perbincaraan dia. MAAF INGIN MB TEGASKAN DISINI BAHAWA KEHADIRAN YANG MENYOKONG KHALID SYIAH INI TIDAK SAMPAI 20orang pun. Lebih kurang 11orang sahaja. Bahkan MB ingin bertanya adakah Adam Tiang itu mahasiswa Uitm??? Yang datang itu bukannya mahasiswa. Dari jauh kelihatan beberapa orang AMK. Itu bukan mahasiswa. Jadi adakah Khalid Syiah ini mendapat sokongan mahasiswa???

Mari kita lihat pula surat yang menyatakan kenapa Khalid Syiah ini dikenakan tindakan tatatertib.





Berat benar kesalahannya ini bagi MB. Malah mahasiswa sebeginikah yang hendah di angkat sebagai pemimpin? 

MB tertarik dengan kenyataan PKR Selangor yang ingin menunjukkan simpati kepada Khalid Syiah. PR menyatakan akan memberi bantuan kewangan kepada Khalid Syiah selepas penggantungan yang dikenakan ke atasnya. JANGAN TERTIPU WAHAI MAHASISWA DAN RAKYAT!!! Orang sebegini akan diberi bantuan kewangan lagi ke??? Layak ke??? Renung-renungkan...

Oppsss...Sedikit info tambahan untuk mahasiswa dan rakyat menilai sendiri pembohongan Khalid Syiah dan PKR ini ialah untuk pengetahuan semua, Khalid Syiah ini sudah pun bekerja dengan PKR. Menurut sumber yang sahih, Khalid Syiah ini bekerja dengan Rafizi Ramli di Damansara. Mantap kan Khalid Syiah ini. Sebab itulah dia berani melakukannya. 

*Ehem...ehem.... Buat demo dapat kahwin... Kena Buang pula,dapat duit.... Hebat Khalid Syiah ini... Paling best pendedahan yang MB akan buat ialah Khabar angin pasal bakal isteri kedua Khalid Syiah..... Betul tak betul... tunggu pendedahannya k.

:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...