KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Sunday 10 June 2012

RAHSIA KHALID ISMATH TERBONGKAR SEDIKIT??? JENG JENG JENG


MB ingin menyatakan disini segala yang dinyatakan oleh Khalid Syiah ini adalah tipu belaka. Pertamanya kerana beliau menyatakan inilah salah satu pembulian atau kekejaman kerajaan kepada beliau. Untuk pengetahuan semua tindakan yang di ambil oleh UiTM adalah tindakan yang telah dibincangkan secara bersama oleh ahli -ahli senat yang terdiri daripada ahli bijak pandai. Adakah mereka yang mempunyai kelulusan pelajaran ini bodoh jika di bandingkan dengan Khalid Syiah yang ponteng kelas dan tidak memiliki kelulusan yang tinggi ini?

Kekejaman yang di nyatakan juga merujuk kepada dinafikan hak untuk bersuara. MB ingin menegaskan disini bahawa tindakan yang di ambil ke atas Khalid Syiah ini adalah setelah Khalid Syiah sendiri mengaku bersalah di atas kesalahan yang dilakukannya. Sebagai contoh jika perogol mengaku salah, adakah pesalah itu boleh dibiarkan tanpa dihukum??? Begitu juga MB ingin persoalkan bahawa, Salahkah jika UiTM mengambil tindakan kepada pesalah ini?

Untuk pengetahuan semua, pihak pengadilan telah memberi ruang kepada Khalid Syiah untuk membela diri. Tetapi Khalid Syiah tidak mampu membela diri kerana jika tidak dikenakan tindakan, macam mana dia nak fokus untuk bertanding di dalam PRU nanti kan. :)

*MB dengar khabar angin, walaupun agak baru Khalid Syiah ini berkahwin tetapi ada ura-ura dia bakal berkahwin yang no 2 plak.Nak tahu siapa bakal bini no 2 dia??? Tunggu pendedahannya nanti.... :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...