KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Tuesday 26 June 2012

FAHMI KOMUNIS JADI GILA AKIBAT PMI DAN SMM???


Terus terang MB sangat geli hati apabila melihat satu video klip yang dimuat naik oleh Fahmi Komunis ini. Setelah perancangan yang dilakukannya tidak berhasil hingga menimbulkan ketidakpuasan hati ahli-ahli PMI, dia tetap masih berperangai sewel yang bila nak sedar pun tidak tahu. Apa yang MB maksudkan ialah gelagat Fahmi komunis ini bersama pasangan cintanya yang bagi MB berperangai tidak bermaruah. Mari lihat dalam video di bawah.


 Betul kan apa yang MB katakan. Tidak ada sesiapa pun yang datang melihat dan menyokong tindakan Fahmi Komunis ini. Tahu ke Fahmi Komunis ini tentang fakta sebenar Lynas tu??? Inilah yang dikatakan provokasi yang cuba ditimbulkan oleh Fahmi Komunis ini. Dan paling kelakar ada 2 atau 3 orang PMI yang sudah tergoda dengan akhlak Fahmi Komunis ini turut bersama dalam video ini. Sedangkan pemimpin PMI sudah benci malah meluat pada Fahmi Komunis ini setelah berlaku rampasan "hati" awek merah. 

Dan paling best yang MB dengar, Khalid Syiah pun sudah berjinak-jinak dengan seorang gadis chinese. Betul ke? Kita tunggu nanti k.

Tunggu pendedahan lebih lanjut Blogger Kapak tentang mesyuarat-mesyuarat mereka di API dan pertelingkahan SMM dan PMI yang luar biasa. Peace yee...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...