KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Tuesday 26 June 2012

BUKTI PAS DI KUDAKAN DAP LAGI???


MB sangat terkejut apabila membaca isu berkaitan pembukaan disco yang dikatakan terbesar di Kedah Darul Aman. Bila MB menyelidik rupanya ia ada benarnya. Ramai yang berkata pelbagai sindiran sinis kepada Menteri Besar Kedah yang merupakan seorang Ustaz dan Ulama. 

Bagi MB dalam perkara ini tidak boleh menyalahkan 100% kepada Menteri Besar Kedah ini kerana PAS kini di pegang atau bahasa mudahnya di Kawal DAP dan Bang Anwar Bin Ibrahim. Jesteru MB menyarankan perkara ini di ajukan kepada Bang Anwar Bin Ibrahim.

Apa yang MB perhatikan di Kedah, ceti-ceti haram pun semakin bermaharajalela dengan menabur pelbagai iklan bagi menarik peminjam datang. Pemanatauan oleh Bandaraya tidak dapat berbuat apa-apa kerana akan ada kaki-kaki samseng atau orang berkepentingan datang memberi tekanan. Malah jika di lihat Pusat pelacuran yang berselindung di sebalik Pusat Kerinting rambut di Simpang Kuala dan Taman Sultan Badlishah langsung tidak menemui bahan bukti apabila di serbu oleh Majlis Agama. Sedangkan MB difahamkan ia telah lama beroperasi di situ.

MB menyeru PAS berpendirian sendiri dan berpijak pada bumi yang nyata. Ayuh bersatu dalam memartabatkan Agama, Bangsa dan Negara.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...