KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Monday 4 January 2016

KERAJAAN HARI INI, KERAJAAN PEJUANG MAYA???



Melihat situasi hari ini, rata-rata rakyat mula gusar dengan perkembangan pentadbiran negara ini. Pertelanggahan antara kita terlalu kuat berlaku hingga membawa kehampiran kehancuran negara.

MB memerhati dan merasakan sebenarnya pemimpin-pemimpin yang bertelagah ini boleh berbaik dan berdamai demi agama, bangsa dan tanahair ini. Cumanya terdapat segelintir di sekeliling pemimpin-pemimpin ini menjadi batu api dalam memecahbelahkan mereka ini.

Benar kata seorang sahabat MB. Hari ini kita tidak sepatutnya mendesak Dato Seri Mohd Najib letak jawatan. Tetapi kita harus mendesak punasihat-punasihat PM ini letak jawatan. Sekiranya masih berkeras dengan jawatannya, nescaya natijahnya pada PRU14 ini tumbangnya kerajaan ISLAM MELAYU di bumi dinamakan Malaysia ini.

MB perhatikan juga Cybertrooper Dato Seri Mohd Najib dan individu-individu tertentu yang lantang mengkritik pemimpin-pemimpin dan mantan pemimpin seperti mereka ini langsung tidak ada jasa pada negara. Jangan menghina mereka ini kerana mereka juga BERJASA. 

Para pejuang alam maya hari ini seharusnya tidak membela individu-individu tertentu. Mainkan peranan demi agama,bangsa dan tanahair. Jangan perjudikan negara ini pada mana-mana individu. Tegur mereka agar mereka benar-benar bekerja. Sekarang ini bukan masa mengejar populariti. sekarang masa bekerja dan menunaikan akujanji pada rakyat!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...